ПОСИЛАННЯ НА ЕЛ.ПІДРУЧНИК.
ПОНЕДІЛОК 15.11.
1.ТЕМА: ВСТУП. ОРИГІНАЛЬНА Й ПЕРЕКЛАДНА ЛІТЕРАТУРА В СУЧАСНОМУ СВІТІ. ЗНАЧЕННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ЛЮДИНИ Й ЛЮДСТВА XXI СТ.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-perekladna-literatura-bibliya-60383.html
https://zarlit.com/lesson/10klas_3/3.html
Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості.
перевір свої знаяння за тестами https://naurok.com.ua/test/originalna-ta-perekladna-literatura-546964.html
ПОНЕДІЛОК 22.11.2021
ТЕМА УРОКУ: СТАРОДАВНЯ ГРЕЦІЯ. ГОМЕР "ОДІССЕЯ"
ПРОЧИТАТИ Гомер «Одіссея»
Тест "Шедеври античності. Гомер "Одіссея"
ТЕМА УРОКУ: КОНЦЕПЦІЯ СВІТУ Й ЛЮДИНИ. АЛЕГОРІЧНИЙ ЗМІСТ ОБРАЗІВ ТА ЕПІЗОДІВ. ЖАНРОВА СВОЄРІДНІСТЬ ТВОРУ.Алегорічний зміст твору https://studfile.net/preview/11198627/page:6/
Особливості композиції твору https://zarlit.com/lesson/10klas_3/7.html
АНАЛІЗ ТВОРУ HTTPS://DOVIDKA.BIZ.UA/BOZHESTVENNA-KOMEDIYA-ANALIZ/
ТЕМА УРОКУ: РЕНЕСАНС В АНГЛІЇ. ВІЛЬЯМ ШЕКСПІР "ГАМЛЕТ"
СЕРЕДА 08.12.2021 - 2 УРОКИТЕМА УРОКУ: ГАМЛЕТ - ВІЧНИЙ ОБРАЗ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ. БАГАТОГРАННІСТЬ ШЕКСПІРІВСЬКИХ ХАРАКТЕРІВ.
РОЗГЛЯНЬТЕ МАЛЮНОККОНСПЕКТ УРОКУ https://naurok.com.ua/urok-gamlet-vichniy-obraz-svitovo-literaturi-bagatogrannist-shekspirivskih-harakteriv-41105.htmlПЕРЕВІР СЕБЕ ЗА ТЕСТАМИ: Хто є хто в трагедії Шекспіра "Гамлет"
ТЕМА УРОКУ: ВІДКРИТІСТЬ ТВОРУ В ЧАСІ, ЙОГО РЕЦЕПЦІЯ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ В НАСТУПНІ ЕПОХИ. НАПИСАННЯ МІНІ-ТВОРУ.1. Ознайомитись з матеріалом: https://uahistory.co/pidruchniki/kadobyanska-world-literature-10-class-2018-standard-level/20.php
2. Скласти сенкан "Гамлет" або написати міні-твір "У чому трагедія Гамлета?" 3. Фото звіти робіт висилаємо для оцінювання.4. НА НАСТУПНОМУ УРОЦІ ПИШЕМО КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ, ГОТУЄМОСЬ ЗА ТЕМАМИ: ГОМЕР "ОДІССЕЯ", ДАНТЕ АЛІҐ’ЄРІ «БОЖЕСТВЕННА КОМЕДІЯ», ШЕКСПІР "ГАМЛЕТ"
13/12/2021 - 2 уроки
ТЕМА УРОКУ: Контрольна робота за темами "Вступ. Оригінальна й перекладна література в сучасному світі", "Золоті сторінки далеких епох".
ТЕМА УРОКУ: ПРОЗА Й ПОЕЗІЯ ПІЗНЬОГО РОМАНТИЗМУ ТА ПЕРЕХОДУ ДО РЕАЛІЗМУ XIX СТ. Ернст Теодор Амадей ГОФМАН "Крихітка Цахес на призвисько Цинобер"
ПОДИВИТИСЬ ЕКСПРЕС-УРОК https://wwe.com/watch?v=f3d-1j6lVz0w.youtub
ПОВІСТЬ.
РОЗДІЛ 1. https://www.youtube.com/watch?v=WZQz-84UUow
РОЗДІЛ 2. https://www.youtube.com/watch?v=9xMEF_Giz78
14.12.2021 - 2 уроки за заміною
ТЕМА 1 УРОКУ : Особливоті сюжету й композиції повісті Е.Т.А.Гофмана "КрихіткаЦахес..."
Подивитись презентацію:https://naurok.com.ua/prezentaciya-gofman-malyuk-cahes-90318.htmlПідручник ст. 63Зробити конспект у зошит: https://vseosvita.ua/library/konspekt-na-temu-ernst-teodor-amadej-gofman-vihi-misteckogo-slahu-osoblivosti-suzetu-i-kompozicii-povisti-krihitka-cahes-na-pri
ТЕМА 2 УРОКУ: Розвиток мовлення. Написання есе на тему "Чи актуальна повість-казка "Крихітка Цахес..." сьогодні?"
31.01.2022
ТЕМА 1 УРОКУ: Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен "Листя трави". Тематика, проблематика, композиція збірки "Листя трави"
підручник ст.96
презентація на тему уроку https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-iz-zarubizhno-literaturi-dlya-10-klasu-na-temu-volt-vitmen-zbirka-listya-travi-8785.html
14.02.2022
ТЕМА УРОКУ: Традиції й художнє новаторство В.Вітмена. Символи, образи.
конспект уроку https://zarlit.com/lesson/10klas_3/18.html
символи й образи https://vseosvita.ua/library/urok-v-vitmen-lista-travi-obraz-liricnogo-geroa-simvoli-tradicii-j-hudozne-novatorstvo-v-vitmena-109219.html
ТЕМА УРОКУ: РМ (письмово) Написання творчої роботи на тему "Особливості поезії ..."(автор на вибір: Вітмен, Тютчев, Фет)
працюємо в робочих зошитах
Д/з: прочитати твір Достоєвського "Злочин і кара"
14.03.2022
Тема уроку: Федір Михайлович Достоєвський "Злочин і кара"
презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-f-m-dosoevskiy-zlochin-i-kara-215668.html
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=m8pEB2GwOxY
зміст роману https://www.youtube.com/watch?v=C2i-9qTrPck
перевір себе за тестами https://naurok.com.ua/test/fedir-dostoevskiy-zlochin-i-kara-772013.html
Фото робіт надішліть для оцінювання
21.03.2022
Тема уроку: "Теорія" Раскольнікова, її сутність і проблемність. Система персонажів.
презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-teoriya-raskolnikova-socialni-ta-filosofski-
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=DLpsebqv-nM
характеристика героїв /https://dovidka.biz.ua/zlochin-i-kara-harakteristika-geroyiv/
28.03.2022
Тема уроку: Біблійні мотиви. Особливості індивідуального стилю письменника. Поліфонізм твору.
Ознайомтесь з поданим матеріалом:
https://naurok.com.ua/urok-bibleyski-motivi-y-chislova-simvolika-v-romani-zlochin-i-kara-89032.html
https://zarlit.com/lesson/10klas_5/12.html
Опрацюйте поданий нижче матеріал. Законспектуйте виділені фрагменти.
Перегляньте презентацію про біблійні мотиви у творі https://www.slideshare.net/valentina2017/opu-132108393
Виконайте письмово.
Жанр роману

Ідеї у творі:
філософські (Розвінчання теорії «сильної особистості», «надлюдини»).
соціальні (Засудження соціальної несправедливості, влади грошей).
психологічні (Людина не може виправдовувати свої дії лише соціальними обставинами; багато залежить від її психологічного складу, характеру).
морально-етичні (Навіть благородна мета не може виправдати будь-які засоби, є межа, яку не можна перетинати).
Злочин
Розробка, обґрунтування теорії про «надлюдину»;
подвійне вбивство
Кара
Докори сумління;
страх перед викриттям із боку поліції;
страшні сни, марення;
осуд із боку близьких;
відчуження від людей, самотність;
каторга;
крах ідеї, теорії
Особливості індивідуального стилю письменника
Твори Достоєвського — свідоцтво того, що він поєднував у собі як митець силу геніального психолога, інтелектуальну глибину мислителя та пристрасність публіциста. У творах письменника реалістичні сцени страждань поєднуються з філософською символікою, публіцистичні газетні факти — з фантастикою, логічні абстраговані категорії — з інтуїтивістськими елементами, Достоєвський збагатив жанр реалістичного роману XIX століття новими художніми особливостями. Улюблений метод письменника — зібрати велику кількість своїх героїв в одне місце та змусити розкриватися їх образи у зіткненні почуттів та ідей, ніби без втручання автора-оповідача. Романам Достоєвського був властивий поліфонізм як метод художнього мислення. При цьому досягалось, з одного боку, відчуття численності співбесідників, з іншого — окремість кожного голосу, що вів свою тему самостійно, майже рівноправно з голосом автора. У межах злочинно-авантюрного сюжету поставали глибинні ідеологічні, соціально-філософські проблеми. Самі злочинні сюжети романів Достоєвського несли не просто інформативну функцію, але й, втілюючи об'єктивні закони тогочасного суспільства, відображали художню концепцію Достоєвського, його світогляд. Злочин, як крайній ступінь порушення суспільних норм, відображав трагічну сутність дійсності та соціальні протиріччя. Характери героїв розкривалися переважно у найгостріші моменти, коли все накопичене ними у попередньому житті раптом виливалося у екстраординарний вчинок. Неочікувані, навіть не виправдані спочатку дії персонажів письменник мотивує глибоко прихованими психологічними причинами, наявністю у людській натурі різнобічних взаємовиключних потягів та пристрастей. Незвична динамічність композиції, відчуття катастрофічності того, що діється, драматична напруженість у розвитку конфліктів, експресивність написання виявилися вражаючим художнім відкриттям, що чудово слугувало меті відображення найскладніших морально-психологічних та соціально-філософських проблем. Достоєвський зумів передати у художніх образах не тільки потік подій, людських доль, духовну боротьбу, але і трагічні конфлікти у духовному житті суспільства. У своїх інтелектуальних романах Достоєвський майстерно малював найгостріші поєдинки думок, трагічних зіткнень ідей та світоглядів. Улюблена письменником форма сповіді героїв, що проявлялася у діалозі з духовним противником, досягала нещадної відвертості, виявляла трагічну діалектику глибинних почуттів та думок персонажів.

Фото робіт надішліть для оцінювання
04.04.2022
Тема уроку: Роман ХІХ століття. Густав Флобер "Пані Боварі". Сюжет і композиція роману.
11.04.2022
Тема уроку: Зображення суспільства. Еволюція Емми Боварі.
інформаційний матеріал до уроку
18.04.2022
Тема уроку: Образи обивателів. Об'єктивний стиль Флобера. Психологічні деталі. Боваризм як суспільно-психологічне явище.
конспект: https://zarlit.com/lesson/10klas_3/20.html
https://zarlit.com/lesson/10klas_7/8.html
ПОДИВИТИСЬ ЕКСПРЕС-УРОК https://wwe.com/watch?v=f3d-1j6lVz0w.youtub
ПОВІСТЬ.
РОЗДІЛ 1. https://www.youtube.com/watch?v=WZQz-84UUow
РОЗДІЛ 2. https://www.youtube.com/watch?v=9xMEF_Giz78
14.12.2021 - 2 уроки за заміною
ТЕМА 1 УРОКУ : Особливоті сюжету й композиції повісті Е.Т.А.Гофмана "КрихіткаЦахес..."
31.01.2022
ТЕМА 1 УРОКУ: Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен "Листя трави". Тематика, проблематика, композиція збірки "Листя трави"
підручник ст.96
презентація на тему уроку https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-iz-zarubizhno-literaturi-dlya-10-klasu-na-temu-volt-vitmen-zbirka-listya-travi-8785.html
14.02.2022
ТЕМА УРОКУ: Традиції й художнє новаторство В.Вітмена. Символи, образи.
конспект уроку https://zarlit.com/lesson/10klas_3/18.html
символи й образи https://vseosvita.ua/library/urok-v-vitmen-lista-travi-obraz-liricnogo-geroa-simvoli-tradicii-j-hudozne-novatorstvo-v-vitmena-109219.html
ТЕМА УРОКУ: РМ (письмово) Написання творчої роботи на тему "Особливості поезії ..."(автор на вибір: Вітмен, Тютчев, Фет)
працюємо в робочих зошитах
Д/з: прочитати твір Достоєвського "Злочин і кара"
14.03.2022
Тема уроку: Федір Михайлович Достоєвський "Злочин і кара"
презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-f-m-dosoevskiy-zlochin-i-kara-215668.html
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=m8pEB2GwOxY
зміст роману https://www.youtube.com/watch?v=C2i-9qTrPck
перевір себе за тестами https://naurok.com.ua/test/fedir-dostoevskiy-zlochin-i-kara-772013.html
Фото робіт надішліть для оцінювання
21.03.2022
Тема уроку: "Теорія" Раскольнікова, її сутність і проблемність. Система персонажів.
презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-teoriya-raskolnikova-socialni-ta-filosofski-
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=DLpsebqv-nM
характеристика героїв /https://dovidka.biz.ua/zlochin-i-kara-harakteristika-geroyiv/
28.03.2022
Тема уроку: Біблійні мотиви. Особливості індивідуального стилю письменника. Поліфонізм твору.
Ознайомтесь з поданим матеріалом:
https://naurok.com.ua/urok-bibleyski-motivi-y-chislova-simvolika-v-romani-zlochin-i-kara-89032.html
https://zarlit.com/lesson/10klas_5/12.html
Опрацюйте поданий нижче матеріал. Законспектуйте виділені фрагменти.
Перегляньте презентацію про біблійні мотиви у творі https://www.slideshare.net/valentina2017/opu-132108393
Виконайте письмово.
Жанр роману
Ідеї у творі:
філософські (Розвінчання теорії «сильної особистості», «надлюдини»).
соціальні (Засудження соціальної несправедливості, влади грошей).
психологічні (Людина не може виправдовувати свої дії лише соціальними обставинами; багато залежить від її психологічного складу, характеру).
морально-етичні (Навіть благородна мета не може виправдати будь-які засоби, є межа, яку не можна перетинати).
Злочин
Розробка, обґрунтування теорії про «надлюдину»;
подвійне вбивство
Кара
Докори сумління;
страх перед викриттям із боку поліції;
страшні сни, марення;
осуд із боку близьких;
відчуження від людей, самотність;
каторга;
крах ідеї, теорії
Особливості індивідуального стилю письменника
Твори Достоєвського — свідоцтво того, що він поєднував у собі як митець силу геніального психолога, інтелектуальну глибину мислителя та пристрасність публіциста. У творах письменника реалістичні сцени страждань поєднуються з філософською символікою, публіцистичні газетні факти — з фантастикою, логічні абстраговані категорії — з інтуїтивістськими елементами, Достоєвський збагатив жанр реалістичного роману XIX століття новими художніми особливостями. Улюблений метод письменника — зібрати велику кількість своїх героїв в одне місце та змусити розкриватися їх образи у зіткненні почуттів та ідей, ніби без втручання автора-оповідача. Романам Достоєвського був властивий поліфонізм як метод художнього мислення. При цьому досягалось, з одного боку, відчуття численності співбесідників, з іншого — окремість кожного голосу, що вів свою тему самостійно, майже рівноправно з голосом автора. У межах злочинно-авантюрного сюжету поставали глибинні ідеологічні, соціально-філософські проблеми. Самі злочинні сюжети романів Достоєвського несли не просто інформативну функцію, але й, втілюючи об'єктивні закони тогочасного суспільства, відображали художню концепцію Достоєвського, його світогляд. Злочин, як крайній ступінь порушення суспільних норм, відображав трагічну сутність дійсності та соціальні протиріччя. Характери героїв розкривалися переважно у найгостріші моменти, коли все накопичене ними у попередньому житті раптом виливалося у екстраординарний вчинок. Неочікувані, навіть не виправдані спочатку дії персонажів письменник мотивує глибоко прихованими психологічними причинами, наявністю у людській натурі різнобічних взаємовиключних потягів та пристрастей. Незвична динамічність композиції, відчуття катастрофічності того, що діється, драматична напруженість у розвитку конфліктів, експресивність написання виявилися вражаючим художнім відкриттям, що чудово слугувало меті відображення найскладніших морально-психологічних та соціально-філософських проблем. Достоєвський зумів передати у художніх образах не тільки потік подій, людських доль, духовну боротьбу, але і трагічні конфлікти у духовному житті суспільства. У своїх інтелектуальних романах Достоєвський майстерно малював найгостріші поєдинки думок, трагічних зіткнень ідей та світоглядів. Улюблена письменником форма сповіді героїв, що проявлялася у діалозі з духовним противником, досягала нещадної відвертості, виявляла трагічну діалектику глибинних почуттів та думок персонажів.
Фото робіт надішліть для оцінювання
04.04.2022
Тема уроку: Роман ХІХ століття. Густав Флобер "Пані Боварі". Сюжет і композиція роману.
11.04.2022
Тема уроку: Зображення суспільства. Еволюція Емми Боварі.
інформаційний матеріал до уроку
18.04.2022
Тема уроку: Образи обивателів. Об'єктивний стиль Флобера. Психологічні деталі. Боваризм як суспільно-психологічне явище.
конспект: https://zarlit.com/lesson/10klas_3/20.html
https://zarlit.com/lesson/10klas_7/8.html
25.04.2022
ТЕМА УРОКУ: Шарль Бодлер "Квіти зла". Образи, символи , особливості поетичної мови у віршах.
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=WpCXonWh-Ao
Образи, символи https://zarlit.com/lesson/10klas_3/26 Д.З. вивчити вірш "Альбатрос"
25.04.2022
ТЕМА УРОКУ: Шарль Бодлер "Квіти зла". Образи, символи , особливості поетичної мови у віршах.
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=WpCXonWh-Ao
Образи, символи https://zarlit.com/lesson/10klas_3/26 Д.З. вивчити вірш "Альбатрос"
02.05.2022 Тема уроку: Поль Верлен. Зображення пейзажів природи і душі в "Осінній пісні"
09.05.2022 Тема уроку: Артюр Рембо. "Голосівки", "Моя циганарія". Художнє новаторство А.Рембо.
презентація https://vseosvita.ua/library/artur-rembo-golosivki-moa-bogema-hudozne-novatorstvo-poeta-125144.html 16.05.2022 Тема уроку: Зміни в драматургії на межі ХІХ-ХХ століть. Моріс Метерлінк "Синій птах"
експрес урок: https://www.youtube.com/watch?v=FvPYNisVeBU
23.05.2022
Тема уроку: Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв'язків у драмі-феєрії "Синій птах". Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики.конспект уроку: https://naurok.com.ua/urok-ideya-oduhotvorennya-zhittya-y-vidnovlennya-vtrachenih-zv-yazkiv-u-drami-feeri-m-meterlinka-siniy-ptah-118595.htmlПеревір себе:
Д.З.: Дібрати цитати для характеристики образів
30.05.2022ТЕМА УРОКУ: СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ. ПАОЛО КОЄЛЬО "АЛХІМІК"
презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-paulo-koelyo-biografiya-alhimik-170836.html
конспект уроку: https://naurok.com.ua/paolo-koelyo-alhimik-znachennya-tvorchosti-p-koelyo-dlya-suchasnosti-motivi-y-obrazi-svitovo-kulturi-u-tvori-178696.ht
аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=R0QO1mpYtpg
06.06.2022
ТЕМА УРОКУ: СИСТЕМА ОБРАЗІВ : ПАСТУХ САНТЬЯГО, АЛХІМІК. МОТИВИ Й ОБРАЗИ СВІТОВОЇ КУЛЬТУРИ У ТВОРІ. ОЗНАКИ РОМАНУ-ПРИТЧІ.
презентація до уроку: https://vseosvita.ua/library/urok-prezentacia-posuki-sensu-butta-v-romani-pkoeljo-alhimik-147150.html
тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/paulo-koelyo-alhimik-6603.html
13.06.2022
ТЕМА УРОКУ: П.Ч. ЦИКЛ ТВОРІВ СЬЮ ТАУНСЕНД ПРО АДРІАНА МОУЛА. ЕВОЛЮЦІЯ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ, ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРУ Й ЦІННОСТЕЙ. АВТОРСЬКА ІРОНІЯ. ЖАНР ЩОДЕННИКА.
експрес урок: https://dovidka.biz.ua/ta-mniy-schodennik-adr-ana-moula-anal-z/
конспект уроку: https://naurok.com.ua/cikl-tvoriv-syu-tacnsend-pro-adriana-moula-178695.html
додатковий інформаційний матеріал до уроку: https://dovidka.biz.ua/ta-mniy-schodennik-adr-ana-moula-anal-z/
ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛОМ "СУЧАНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ"
тестові завдання: https://drive.google.com/file/d/1UwBnDGnZzM1MFImxXTePARFdL3iF0dfN/view?usp=sharing
ТЕМА УРОКУ: ПІДСУМКОВИЙ УРОК
ТЕМА УРОКУ: СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ. ПАОЛО КОЄЛЬО "АЛХІМІК"
презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-paulo-koelyo-biografiya-alhimik-170836.html
конспект уроку: https://naurok.com.ua/paolo-koelyo-alhimik-znachennya-tvorchosti-p-koelyo-dlya-suchasnosti-motivi-y-obrazi-svitovo-kulturi-u-tvori-178696.ht
аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=R0QO1mpYtpg
06.06.2022
ТЕМА УРОКУ: СИСТЕМА ОБРАЗІВ : ПАСТУХ САНТЬЯГО, АЛХІМІК. МОТИВИ Й ОБРАЗИ СВІТОВОЇ КУЛЬТУРИ У ТВОРІ. ОЗНАКИ РОМАНУ-ПРИТЧІ.
презентація до уроку: https://vseosvita.ua/library/urok-prezentacia-posuki-sensu-butta-v-romani-pkoeljo-alhimik-147150.html
тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/paulo-koelyo-alhimik-6603.html
13.06.2022
ТЕМА УРОКУ: П.Ч. ЦИКЛ ТВОРІВ СЬЮ ТАУНСЕНД ПРО АДРІАНА МОУЛА. ЕВОЛЮЦІЯ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ, ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРУ Й ЦІННОСТЕЙ. АВТОРСЬКА ІРОНІЯ. ЖАНР ЩОДЕННИКА.
експрес урок: https://dovidka.biz.ua/ta-mniy-schodennik-adr-ana-moula-anal-z/
конспект уроку: https://naurok.com.ua/cikl-tvoriv-syu-tacnsend-pro-adriana-moula-178695.html
додатковий інформаційний матеріал до уроку: https://dovidka.biz.ua/ta-mniy-schodennik-adr-ana-moula-anal-z/
ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛОМ "СУЧАНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ"
тестові завдання: https://drive.google.com/file/d/1UwBnDGnZzM1MFImxXTePARFdL3iF0dfN/view?usp=sharing
ТЕМА УРОКУ: ПІДСУМКОВИЙ УРОК
Немає коментарів:
Дописати коментар