З досвіду роботи

 


Виступ на педраді. Врахування психолого-педагогічних аспектів формування сприятливого клімату уроків – важлива умова ефективного навчання.



Інформаційна година

До Дня толерантного ставлення до людей хворих на СНІД
Учням надана інформація щодо розповсюдження ВІЛ-інфекції, шляхи її передачі та заходи безпеки на особистісному рівні. Також учням було запропановано перегляд художнього фільму "Щоденик Насті", якій вони дивились із захватом. Головні герої фільму - однолітки наших учнів, тож зацікавленність їх проблемами була неприхованою, де кого затронуло до сліз. Пропонуємо всім не байдужим передивитись цей фільм.




Проведення консультативної роботи з учнями за допомогою метафоричних карток





Проведення ділової гри  з молодими педагогами за допомогою метафоричних карток








Проведення відкритого уроку з предмету "Професійна етика" на тему:"Конфлікти, їх запобігання та шляхи подолання"






Семінар - тренінг для педагогів.


Презентація. Вегето-судинна дистонія та панічні напади

Панічні напади - некерований, інтенсивний, болісний напад панічної тривоги, що супроводжується різними соматичними, психологічними ознаками, що має когнітивний та поведінковий ефекти. Поширеність панічного розладу дуже велика. У 6-8% населення є панічні атаки.

На семінарі  педагогам була надана інформація щодо природи виникнення ВСД та опрацьовані прийоми щодо зменшення панічних атак.
Як завжди, на таких зустрічах, панувала атмосфера довіри та позитиву. Дякую педагогам за активність та співпрацю.

 

День Вишиванки 2020 присвячується українській родині та родоводу



Участь у XI міжнародній науково-практичній інтернет-конференції "Сучасний рух науки"- Дніпро, 2020

Стаття "Виховання естетичних почуттів учнів засобами поетичного слова на уроках зарубіжної літератури"






СТАТТІ

 1.ВРАХУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ АСПЕКТІВ ФОРМУВАННЯ СПРИЯТЛИВОГО КЛІМАТУ УРОКІВ - ВАЖЛИВА УМОВА ЕФЕКТИВНОГОИ НАВЧАННЯ

2. ВИКОРИСТАННЯ МЕТАФОРИЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ ПЕДАГОГАМИ, ЯК ТВОРЧИЙ ПІДХІД У ВИРІШЕННІ АКТУАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

3. ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОГО ВИКОНАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

4. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ПОСЛУГ У ДНЗ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПТО»

5. ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

6. ВИХОВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ПОЕТИЧНОГО СЛОВА НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

7. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИВ ЕЙДЕТИКИ ПРИ ВИВЧЕННІ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ

8. ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ)ОСВІТИ З УЧНЯМИ ІЗ ПРОЯВАМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ

Прийняття участі у #HealthyChallenge2020


фізкультхвилинки для учнів під час уроків

фізкультхвилинка для педагогів центру






 УРОК НА ТЕМУ: СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

РОМАН ДЖОНА ГРІНА «ПРОВИНА ЗІРОК»  

 «Якщо Ви не любите читати,

 значить Ви не знайшли потрібну книгу».

Джоан Роулінг




ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ 




Відкритий урок на тему: Джон Грін роман "Провина зірок"

Мета: розкрити тематику та проблематику твору Джона Гріна «Провина зірок», визначити роль особистості письменника в літературі; охарактеризувати роман як один з найкращих у його творчості; акцентувати увагу учнів на особливостях розвитку сюжету; розкрити проблеми життя і смерті, дружби і любові, стосунків батьків і дітей у творі; розвивати словниковий запас учнів, навички критичного мислення; виховувати потребу учнів в духовних та гуманних цінностях.
















Немає коментарів:

Дописати коментар