ПІДРУЧНИК 11 КЛАС https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html
26.10.21 ТЕМА УРОКУ: ЙОГАНН ГЕТЕ "ФАУСТ"
Презентація до теми уроку https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-uroku-zarubizna-literatura-dla-9-klasu-na-temu-gete-faust-154135.html
аудиокнига https://akniga.org/gete-iogann-volfgang-faust
читати http://loveread.ec/view_global.php?id=3430
конспект уроку https://nsportal.ru/shkola/literatura/library/2016/01/31/konspekt-uroka-faust-velichayshee-tvorenie-gete-problema-poiska
перевірити свої знаяння https://naurok.com.ua/test-za-dramoyu-v-gete-faust-197403.html
02.11 Тема уроку: Розгорнута характеристика головного героя. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації.
Р.М. письмово. Твір на тему "Пошуки сенс у буття й призначення людини у трагедії Фауст"
https://urok.in.ua/content/obraz-fausta-yak-vtilennya-dynamizmu-novoyi-yevropeyskoyi-cyvilizaciyi-v-tragediyi-faust-y-v
https://fable.in.ua/obraz-fausta-yak-poshuki-sensu-buttya-i-priznachen-lyudini/
09.11. Тема уроку: Опозиція Фауст-Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанорова своєрідність твору.
підручник ст. 8 - 30
Завдання: 1.Порівняйте образи Мефістофеля та Фауста. Яку роль відіграє Мефістофель у житті Фауста?
2. Охарактеризуйте образ Маргарити. Як ви думаєте, чому Маргарита була прощена Богом?
3. Проаналізуйте взаємини між Фаустом і Маргаритою. Чим закінчується їхнє кохання?
За посиланнями ознайомтесь з інформацйним матеріалом та зробіть конспект
https://naurok.com.ua/opoziciya-faust-mefistofel-faust-i-margarita-zhanrova-svoeridnist-tvoru-197445.html
https://zarlit.com/lesson/9klas/20.html
16.11. ТЕМА УРОКУ: ЖИТТЯ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ Ф.КАФКИ. НОВЕЛА "ПЕРЕВТІЛЕННЯ"
ТЕМА УРОКУ: ОБРАЗ ГРЕГОРА ЗАМЗИ. ОСОБЛИВОСТІ КОМПОЗИЦІЇ, ФУНКЦІЇ ФАНТАСТИКИ.. ХАРАКТЕРНІ РИСИ СТИЛЮ Ф.КАФКИ
23.11.2021
ТЕМА УРОКУ: ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. ФРАНЦ КАФКА. ПРИТЧІ.
14.03.2022
ТЕМА УРОКУ: МИХАЙЛО ОПАНАСОВИЧ БУЛГАКОВ "МАЙСТЕР І МАРГАРИТА".
21.03.2022
ТЕМА УРОКУ: ОСОБЛИВОСТІ КОМПОЗИЦІЇ ТА ОПОВІДНОЇ СТРУКТУРИ. МОРАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКИЙ ЗМІСТ ТВОРУ.
28.03.2022
ТЕМА УРОКУ: Розвиток мовлення письмово. Написання творчої роботи (есе) за романом "Майстер і Маргарита" ( тема за вибором учнів)
Підготовка до К.Р. за темами "Золоті сторінки далеких епох" та "Модернізм"
04.04.2022
ТЕМА УРОКУ: К.Р. за темами "Золоті сторінки далеких епох" та "Модернізм"
11.04.2022
ТЕМА УРОКУ: ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ. ГІЙОМ АПОЛЛІНЕР "МІСТ МІРАБО". ВЕРЛІБР У ТВОРЧОСТІ АПОЛЛІНЕРА.
експрес рок
18,04.2022
ТЕМА УРОКУ: РАЙНЕР МАРІЄ РІЛЬКЕ. СВОЄРІДНІСТЬ ПОГЛЯДІВ І ПОЕТИКИ РІЛЬКЕ. ФІЛОСОФСЬКИЙ ХАРАКТЕР І ХУДОЖНЯ ДОВЕРШЕНІСТЬ ЛІРИКИ ПОЕТА.
25.04.2022
ТЕМА УРОКУ: ФЕДЕРІКО ГАРСІЯ ЛОРКА. ВІХИ ТВОРЧОГО ШЛЯХУ Й ХУДОЖНІ ЗДОБУТКИ ЛОРКИ. ЖАНРОВЕ РОЗМАЇТТЯ ЙОГО ЛІРИКИ. ЯСКРАВІ ОБРАЗИ Й СИМВОЛИ У ВІРШАХ ПОЕТА.
02.05.2022
ТЕМА УРОКУ: АННА АНДРІЇВНА АХМАТОВА. ПОЕМА "РЕКВІЄМ". ЕТАПИ ТВОРЧОСТІ АХМАТОВОЇ. ПРОТЕСТ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА, БІБЛІЙНІ МОТИВИ В ПОЕМІ. ОБРАЗ МАТЕРІ.
09.05.2022
ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛОМ "ЩЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ І ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ"
16.05.2022 - 2 урока
ТЕМА УРОКУ: РОЗВИТОК ЖАНРУ АНТИУТОПІЇ У ХХ СТОЛІТТІ: ОЗНАКИ ТА ПРЕДСТАВНИКИ. ДЖОРДЖ ОРУЕЛЛ "СКОТОФЕРМА"
ТЕМА УРОКУ: ОБРАЗ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ В ДИНАМІЦІ. ПОЕТИКА АНТИУТОПІЇ (ФАНТАСТИКА, МОВА, СИМВОЛИ, АЛЕГОРІЇ).
17.05.2022
ПРОБЛЕМА ВІЙНИ ТА МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ ХХ СТОЛІТТЯ
ТЕМА УРОКУ: ЕПІЧНИЙ ТЕАРТ Б. БРЕХТА. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ Й ХУДОЖНЯ ПРАКТИКА. БЕРТОЛЬД БРЕХТ "МАТІНКА КУРАЖ ТА ЇЇ ДІТИ" ЗОБРАЖЕННЯ ВІЙНИ ЯК ЗАСОБУ ЗБАГАЧЕННЯ В ДРАМІ.
18.05.2022 - 2 урока
ТЕМА УРОКУ: Р.М. НАПИСАННЯ ЕСЕ ЗА П'ЄСОЮ Б.БРЕХТА "МАТІНКА КУРАЖ ТА ЇЇ ДІТИ".
ТЕМА УРОКУ: ГЕНРІХ БЕЛЬ "ПОДОРОЖНІЙ, КОЛИ ТИ ПРИЙДЕШ У СПА...". ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПИСЬМЕННИКА. ОБРАЗ ШКОЛИ ЯК ХУДОЖНЯ МОДЕЛЬ НАЦИСТСЬКОЇ НІМЕЧЧИНИ. ЗОБРАЖЕННЯ ВІЙНИ З ПОГЛЯДУ ВАЖКО ПОРАНЕНОГО ЮНОГО СОЛДАТА.
19.05.2022
ТЕМА УРОКУ: ПАУЛЬ ЦЕЛАН "ФУГА СМЕРТІ". ВІХИ ЖИТТЯ Й ТВОРЧОСТІ П. ЦЕЛАНА. ПРОВІДНІ МОТИВИ ТА ЇХНЯ РОЛЬ У ТВОРІ. "ФУГА СМЕРТІ" - ОДИН ІЗ НАЙВІДОМІШИХ ТВОРІВ ПРО ГОЛОКОСТ. КЛЮЧОВІ МЕТАФОРИ ("ЧОРНЕ МОЛОКО СВІТАННЯ ", "МОГИЛА В ПОВІТРІ") ЯК ВІДТВОРЕННЯ ЖАХЛИВОЇ РЕАЛЬНОСТІ ОСВЕНЦІМУ.
додатк. інформ. матеріал
23.05.2022 - 2 урока
ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛАМИ "АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ", "ПРОБЛЕМИ ВІЙНИ ТА МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ ХХ СТОЛІТТЯ"
теми творів - роздумів (на вибір учня):
Чи актуальні питання роману Дж. Оруелла "Скотоферма" сьогодні?
Чи можна вважати образ матінки Кураж пророчною метафорою майбутнього Німеччини ( за драмою Б.Брехта "Матіна Кураж та її діти)?
Чому оповідання Г.Белля має назву "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."?
Чому твір Пауля Целана "Фуга смерті" став емблемою Другої світової війни в поезії?
ТЕМА УРОКУ: ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ У ПРОЗІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ. ЕРНЕСТ МІЛЛЕР ГЕМІНГВЕЙ "СТАРИЙ І МОРЕ".
ВІХИ ЖИТТЯ Й ТВОРЧОСТІ МИТЦЯ. РЕАЛІСТИЧНИЙ, МІФОЛОГІЧНИЙ І ФІЛОСОФСЬКИЙ ПЛАНИ ПОВІСТІ.
24.05.2022
ТЕМА УРОКУ: СИМВОЛІКА ОБРАЗІВ (РИБА, МОРЕ, РИБАЛКА, ХЛОПЧИК). ОБРАЗ САНТЬЯГО. ОЗНАКИ ПРИТЧІ У ПОВІСТІ.
25.05.2022 - 2 урока
ТЕМА УРОКУ: ГАБРІЕЛЬ ГАРСІЯ МАРКЕС "СТАРИГАН ІЗ КРІЛАМИ".
ТЕМА УРОКУ: ВІДОБРАЖЕННЯ МОРАЛЬНОЇ ДЕГРАДАЦІЇ ЛЮДСТВА. СИМВОЛІЧНИЙ ЗМІСТ ОБРАЗУ ЯНГОЛА.
26.05.2022
ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ - ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ.
ТЕМА УРОКУ: ПРОВІДНІ ТЕНДЕНЦІЇ В ДРАМАТУРГІЇ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.
ФОРМУВАННЯ "ТЕАТРУ АБСУРДУ". ПРОВІДНІ ОЗНАКИ. ОГЛЯД ЗДОБУТКІВ МИТЦІВ (Дюрренматта, Фріша, Йонеско, Беккета). ЖАНРОВІ НОВАЦІЇ. ЗНАЧЕННЯ ІРОНІЇ, ГРОТЕСКУ У ТВОРАХ.
Р.М. УСНО. ПРЕЗЕНТАЦІЇ НА ТЕМУ.
30.05.2022 - 2 урока
ТЕМА УРОКУ: ПОСТМОДЕРНІЗМ - ОДНЕ ІЗ НАЙКРАЩИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ЯВИЩ ОСТАННІХ ДЕСЯТИЛІТЬ ХХ - ПОЧАТКУ ХХІ СТ.
МИЛОРАД ПАВИЧ "СКЛЯНИЙ РАВЛИК".
ТЕМА УРОКУ: П.Ч. УМБЕРТО ЕКО "ІМ'Я ТРОЯНДИ"
31.05.2022
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ.
ТЕМА УРОКУ: ТАЇР ХАЛІЛОВ "ДО ОСТАНЬОГО ПОДИХУ"
01.06.2022 - 2 урока
ТЕМА УРОКУ: ТЕМА ДЕПОРТАЦІЇ КРИМСЬКИХ ТАТАР ТА СВАВІЛЛЯ ВЛАДИ. ОБРАЗ БЕКІРА - ЛЮДИНИ, КОТРА НІКОЛИ НЕ ЗДАЄТЬСЯ. ПОЧУТТЯ ГІДНОСТІ ГЕРОЯ, ГЛИБИННИЙ ЗВ'ЯЗОК ЗІ СВОЇМ НАРОДОМ.
ТЕМА УРОКУ: СТІВЕН ЕДВІН КІНГ "МОРАЛЬ"
02.06.2022
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛОМ "ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ - ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ".
06.06.2022
ПІДСУМКОВИЙ УРОК.
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТРІАЛУ
Немає коментарів:
Дописати коментар