210 ЗАР.ЛІТ.

Ел.підручник  https://pidruchnyk.com.ua/410-svtova-lteratura-kovbasenko-10-klas.html

01.02.2022

Тема  урока: РМ (письмово) Написання творчої роботи на тему "Особливості поезії ..."(автор на вибір: Вітмен, Тютчев, Фет)

Д.З.: вивчити вірш напам'ять;  прочитати роман Г. Флобера "Пані Боварі", підготувати повідомлення про життя та творчість Г.Флобера.

02.02.2022

ТЕМА УРОКУ: Позакласне читання. П.Меріме "Кармен"

читати  http://loveread.ec/view_global.php?id=15124

характеристика головних героїв  https://www.arhivinfo.ru/2-75481.html

Тема уроку: Роман ХІХ століття. Густав Флобер "Пані Боварі". Сюжет і композиція роману. 

зміст твору

експрес урок

конспект уроку 

08.02.2022

Тема уроку: Зображення суспільства. Еволюція Емми Боварі.

конспект уроку

інформаційний матеріал до уроку 

 Еволюція Емми Боварі

Тести 

09.02.2022

Тема уроку: Образи обивателів. Об'єктивний стиль Флобера. Психологічні деталі. Боваризм як суспільно-психологічне явище.

конспект: https://zarlit.com/lesson/10klas_3/20.html

https://zarlit.com/lesson/10klas_7/8.html

https://zarlit.com/lesson/10klas_5/7.html

https://naurok.com.ua/urok-evolyuciya-emmi-bovari-bovarizm-yak-suspilno-psihologichne-yavische-obrazi-obivateliv-ob-ektivniy-stil-g-flobera-psihologichni-d

Тема уроку: Федір Михайлович Достоєвський "Злочин і кара"

презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-f-m-dosoevskiy-zlochin-i-kara-215668.html

експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=m8pEB2GwOxY

зміст роману https://www.youtube.com/watch?v=C2i-9qTrPck

перевір себе за тестами https://naurok.com.ua/test/fedir-dostoevskiy-zlochin-i-kara-772013.html

15.02.2022

Тема уроку: "Теорія" Раскольнікова, її сутність і проблемність. Система персонажів.

презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-teoriya-raskolnikova-socialni-ta-filosofski-

vitoki-217751.html

конспект https://naurok.com.ua/urok-roman-fedora-dostoevskogo-zlochin-i-kara-teoriya-raskolnikova-sutnist-i-problemnist-178598.html

експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=DLpsebqv-nM

 характеристика героїв /https://dovidka.biz.ua/zlochin-i-kara-harakteristika-geroyiv/

16.02.2022

Тема уроку: Біблійні мотиви. Особливості індивідуального стилю письменника. Поліфонізм твору.

Ознайомтесь з поданим матеріалом:

https://naurok.com.ua/urok-bibleyski-motivi-y-chislova-simvolika-v-romani-zlochin-i-kara-89032.html

https://zarlit.com/lesson/10klas_5/12.html

Опрацюйте поданий нижче матеріал. Законспектуйте виділені фрагменти.
Перегляньте презентацію про біблійні мотиви у творі https://www.slideshare.net/valentina2017/opu-132108393

https://docs.google.com/document/d/11GTCOxCIB7LZkNh6HFbOto8zv335-IGN/edit?usp=sharing&ouid=105599393976756995577&rtpof=true&sd=true


Виконайте письмово.


Жанр роману


Зображення

Ідеї у творі:
філософські (Розвінчання теорії «сильної особистості», «надлюдини»).
соціальні (Засудження соціальної несправедливості, влади грошей).
психологічні (Людина не може виправдовувати свої дії лише соціальними обставинами; багато залежить від її психологічного складу, характеру).
морально-етичні (Навіть благородна мета не може виправдати будь-які засоби, є межа, яку не можна перетинати).


Злочин
Розробка, обґрунтування теорії про «надлюдину»;
подвійне вбивство

Кара
Докори сумління;
страх перед викриттям із боку поліції;
страшні сни, марення;
осуд із боку близьких;
відчуження від людей, самотність;
каторга;
крах ідеї, теорії

Особливості індивідуального стилю письменника
Твори Достоєвського — свідоцтво того, що він поєднував у собі як митець силу геніального психолога, інтелектуальну глибину мислителя та пристрасність публіциста. У творах письменника реалістичні сцени страждань поєднуються з філософською символікою, публіцистичні газетні факти — з фантастикою, логічні абстраговані категорії — з інтуїтивістськими елементами, Достоєвський збагатив жанр реалістичного роману XIX століття новими художніми особливостями. Улюблений метод письменника — зібрати велику кількість своїх героїв в одне місце та змусити розкриватися їх образи у зіткненні почуттів та ідей, ніби без втручання автора-оповідача. Романам Достоєвського був властивий поліфонізм як метод художнього мислення. При цьому досягалось, з одного боку, відчуття численності співбесідників, з іншого — окремість кожного голосу, що вів свою тему самостійно, майже рівноправно з голосом автора. У межах злочинно-авантюрного сюжету поставали глибинні ідеологічні, соціально-філософські проблеми. Самі злочинні сюжети романів Достоєвського несли не просто інформативну функцію, але й, втілюючи об'єктивні закони тогочасного суспільства, відображали художню концепцію Достоєвського, його світогляд. Злочин, як крайній ступінь порушення суспільних норм, відображав трагічну сутність дійсності та соціальні протиріччя. Характери героїв розкривалися переважно у найгостріші моменти, коли все накопичене ними у попередньому житті раптом виливалося у екстраординарний вчинок. Неочікувані, навіть не виправдані спочатку дії персонажів письменник мотивує глибоко прихованими психологічними причинами, наявністю у людській натурі різнобічних взаємовиключних потягів та пристрастей. Незвична динамічність композиції, відчуття катастрофічності того, що діється, драматична напруженість у розвитку конфліктів, експресивність написання виявилися вражаючим художнім відкриттям, що чудово слугувало меті відображення найскладніших морально-психологічних та соціально-філософських проблем. Достоєвський зумів передати у художніх образах не тільки потік подій, людських доль, духовну боротьбу, але і трагічні конфлікти у духовному житті суспільства. У своїх інтелектуальних романах Достоєвський майстерно малював найгостріші поєдинки думок, трагічних зіткнень ідей та світоглядів. Улюблена письменником форма сповіді героїв, що проявлялася у діалозі з духовним противником, досягала нещадної відвертості, виявляла трагічну діалектику глибинних почуттів та думок персонажів.


Зображення

Фото робіт надішліть для оцінювання

Тема уроку: Контрольна робота за розділом "Роман ХІХ століття" 

Завдання на урок:

Написати твір за прочитаним романом (на вибір: роман Достоєвського "Злочин і кара" або Флобера "Пані Боварі")

Фото робіт надішліть для оцінювання

15.03.2022   ТЕМА УРОКУ: Шарль Бодлер "Квіти зла". Образи, символи , особливості поетичної мови у віршах.

експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=WpCXonWh-Ao

конспект https://naurok.com.ua/urok-sharl-bodler-kviti-zla-obrazi-simvoli-osoblivosti-poetichno-movi-u-virshah-sh-bodlera-96156.html

Образи, символи https://zarlit.com/lesson/10klas_3/26    Д.З. вивчити вірш "Альбатрос"

16.03.2022  - 2 уроки за розкладом
Тема уроку: Поль Верлен. Зображення пейзажів природи і душі в "Осінній пісні"

Тема уроку: Артюр Рембо. "Голосівки", "Моя циганарія". Художнє новаторство А.Рембо. 

22.03.2022
 Тема  уроку: Зміни в драматургії на межі ХІХ-ХХ століть. Моріс Метерлінк "Синій птах"

23.03.2022 - 2 урока за розкладом

Тема  уроку: Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв'язків у драмі-феєрії "Синій птах". Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики.
Перевір себе:


Д.З.: Дібрати цитати для характеристики образів

ТЕМА УРОКУ: СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ. ПАОЛО КОЄЛЬО "АЛХІМІК"

презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-paulo-koelyo-biografiya-alhimik-170836.html

конспект уроку: https://naurok.com.ua/paolo-koelyo-alhimik-znachennya-tvorchosti-p-koelyo-dlya-suchasnosti-motivi-y-obrazi-svitovo-kulturi-u-tvori-178696.ht

аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=R0QO1mpYtpg

29.03.2022

ТЕМА УРОКУ: СИСТЕМА ОБРАЗІВ : ПАСТУХ САНТЬЯГО, АЛХІМІК. МОТИВИ Й ОБРАЗИ СВІТОВОЇ КУЛЬТУРИ У ТВОРІ. ОЗНАКИ РОМАНУ-ПРИТЧІ.

презентація до уроку: https://vseosvita.ua/library/urok-prezentacia-posuki-sensu-butta-v-romani-pkoeljo-alhimik-147150.html

конспект уроку: https://vseosvita.ua/library/sistema-obraziv-romanu-p-koeljo-alhimik-santago-fatima-melhisedek-alhimik-ponatta-svoa-dola-priznacenna-mria-dusi-sens-isnuvanna-motivi-j-obrazi-svito-245867.html

тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/paulo-koelyo-alhimik-6603.html

30.03.2022 - два уроки

ТЕМА УРОКУ: П.Ч. ЦИКЛ ТВОРІВ СЬЮ ТАУНСЕНД ПРО АДРІАНА МОУЛА. ЕВОЛЮЦІЯ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ, ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРУ Й ЦІННОСТЕЙ. АВТОРСЬКА ІРОНІЯ. ЖАНР ЩОДЕННИКА.

експрес урокhttps://dovidka.biz.ua/ta-mniy-schodennik-adr-ana-moula-anal-z/

конспект урокуhttps://naurok.com.ua/cikl-tvoriv-syu-tacnsend-pro-adriana-moula-178695.html

додатковий інформаційний матеріал до уроку: https://dovidka.biz.ua/ta-mniy-schodennik-adr-ana-moula-anal-z/

ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛОМ "СУЧАНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ"

тестові завдання: https://drive.google.com/file/d/1UwBnDGnZzM1MFImxXTePARFdL3iF0dfN/view?usp=sharing

05.04.2022

ПІДРУЧНИК 11 КЛАС https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

ТЕМА УРОКУ: НІМЕЦЬКЕ ПРОСВІТНИЦТВО ТА ЙОГО ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ЄВРОПИ. Й.В.ГЕТЕ "ФАУСТ"

презентація https://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-z-zarubizhno-literaturi-na-temu-svitova-velich-y-v-gete-152842.html

конспект уроку https://naurok.com.ua/urok-nimecke-prosvitnictvo-ta-yogo-vpliv-na-rozvitok-vropi-yogann-volf-an-ete-faust-i-chastina-ostanniy-monolog-fausta-ii-chastina-vihi-zhittya-ta-znachennya-diyalnosti-137308.html

06.04.2022 - 2 уроки

ТЕМА УРОКУ: Р.М. РОЗГОРНУТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛІТЕРАТУРНОГО ГЕРОЯ. ОБРАЗ ФАУСТА ЯК УТІЛЕННЯ ДИНАМІЗМУ НОВОЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ. ПОШУКИ СЕНСУ БУТТЯ Й ПРИЗНАЧЕННЯ ЛЮДИНИ. 

конспект уроку: https://naurok.com.ua/obraz-fausta-yak-utilennya-dinamizmu-novo-evropeysko-civilizaci-poshuki-sensu-buttya-i-priznachennya-lyudini-117934.html

інформ. матеріал до теми уроку: https://moyaosvita.com.ua/literatura/obraz-i-xarakteristika-fausta/



ТЕМА УРОКУ: ОПОЗИЦІЯ ФАУСТ - МЕФІСТОФЕЛЬ. ФАУСТ - МАРГАРИТА. ЖАНРОВА СВОЄРІДНІСТЬ ТВОРУ.

конспект уроку: https://naurok.com.ua/opoziciya-faust-mefistofel-faust-i-margarita-zhanrova-svoeridnist-tvoru-197445.html

тестові завдання https://drive.google.com/file/d/1m0dtmsRGiIHDbto1JlKd06uPsIZ8s3i9/view?usp=sharing

тестові завдання по твору: https://drive.google.com/file/d/1loRy9NrK75l9Ux5qcMP1OE3ZfHstfAdt/view?usp=sharing

12.04.2022

ТЕМА УРОКУ: МОДЕРНІСТСЬКА ПРОЗА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. ФРАНЦ КАФКА "ПЕРЕВТІЛЕННЯ". ЖИТТЯ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ Ф.КАФКИ. ЗОБРАЖЕННЯ ВІДЧУЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В НОВЕЛІ "ПЕРВТІЛЕННЯ".

презентація https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/modernistska-proza-na-pochatku-st.html

експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=T1m7esPVDYw

конспект уроку https://naurok.com.ua/modernistska-proza-pochatku-hh-st-zagalna-harakteristika-197446.html

аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=zGqi95dAW-s

фільм https://www.youtube.com/watch?v=jDvqgAuZZy0

13.04.2022 - 2 уроки

ТЕМА УРОКУ: ЗОБРАЖЕННЯ ВІДЧУЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В НОВЕЛІ "ПЕРЕВТІЛЕННЯ". ОБРАЗ ГРЕГОРА ЗАМЗИ. ХАРАКТЕРНІ РИСИ СТИЛЮ Ф.КАФКИ, ПОЄДНАННЯ РЕАЛІСТИЧНИХ І МІФОЛОГІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ У ГРОТЕСКНОМУ СВІТІ.

конспект уроку https://naurok.com.ua/zobrazhennya-tragedi-vidchuzhenosti-v-noveli-f-kafki-perevtilennya-213051.html

конспект уроку https://zarlit.com/lesson/11klas_3/17.html

ТЕМА УРОКУ: П.Ч. ФРАНЦ КАФКА. ПРИТЧІ.

притчі https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8210

Д.З. прочитатаи "Майстер і Маргарита" М.Булгакова

аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=bU9iuIC2cDs

19.04.2022

ТЕМА УРОКУ: М.О.БУЛГАКОВ "МАЙСТЕР І МАРГАРИТА". ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ М.БУЛГАКОВА

презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhittya-i-tvorchist-m-bulgakova-103117.html

конспект уроку https://vseosvita.ua/library/mihajlo-bulgakov-zittevij-i-tvorcij-slah-mbulgakov-i-ukraina-258284.html

додатки  https://edufuture.biz/index.php?title

аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=3YwgJ8FbMu0

20.04.2022 - 2 урока за розкладом

ТЕМА УРОКУ: ОСОБЛИВОСТІ КОМПОЗИЦІЇ (РОМАН У РОМАНІ) ТА ОПОВІДНОЇ СТРУКТУРИ. ВЗАЄМОДІЯ ТРЬОХ СВІТІВ У ТВОРІ: СВІТ РАДЯНСЬКОЇ ДІЙСНОСТІ, БІБЛІЙНОЇ ДАВНИНИ ТА ФАНТАСТИЧНОЇ "ДИЯВОЛІАДИ".

презентація до уроку https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-romanu-mo-bulgakova-majster-i-margarita-119529.html

конспект уроку https://zarlit.com/lesson/11klas_1/26.html

додатк. матеріал до урокуhttps://www.ukrlib.com.ua/tvory-zl/printit.php?tid=6178

https://mykniga.com.ua/tvory/majster-i-margarita-analiz-tvoru-bulgakova-sens-romanu-jogo-zhanr-i-osoblivosti.html

ТЕМА УРОКУ: ТРАГІЗМ ДОЛІ МИТЦЯ. ПРОБЛЕМИ КОХАННЯ Й ТВОРЧОСТІ. ЗАСОБИ КОМІЧНОГО Й ТРАГІЧНОГО.

конспект уроку https://vseosvita.ua/library/problemi-kohanna-i-tvorcosti-tragizm-doli-mitca-v-romani-m-bulgakova-majster-i-margarita-189117.html

додатк. матеріал до теми https://www.schoollife.org.ua/tema-trahizm-doli-myttsya-majstra-utverdzhennya-syly-tvorchosti-j-kohannya-v-doli-herojiv-romanu-myhajla-bulhakova-majster-i-marharyta-11-klas-zarubizhna-literatura/

https://www.ukrlib.com.ua/tvory-zl/printit.php?tid=6205

https://fable.in.ua/tvorchist-i-koxannya-v-romani-m-bulgakova-majster-ta-margarita/


26.04.2022

ТЕМА УРОКУ: Р.М. НАПИСАННЯ ЕСЕ ДИСКУСІЙНОГО ХАРАКТЕРУ ЗА РОМАНОМ "МАЙСТЕР І МАРГАРИТА"

27.04.2022 - 2 урока

ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛАМИ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ", "МОДЕРНІЗМ".

тестові завдання https://drive.google.com/file/d/1HeT9V6Q2XJrTTLszyvI88KY1_W7EKSXv/view?usp=sharing

ТЕМА УРОКУ: ЩЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.

ГІОМ АПОЛЛІНЕР "ЗАРІЗАНА ГОЛУБКА", "МІСТ МІРАБО".  Г.АПОЛЛІНЕР - ПОЕТ АВАНГАРДИСТ. ВЕРЛІБР У ТВОРЧОСТІ ПОЕТА.

експрес урок 
аналіз вірша "Міст Мірабо" https://www.youtube.com/watch?v=qMRnSHTJ-PI

03.05.2022
ТЕМА УРОКУ:  РАЙНЕР МАРІЄ РІЛЬКЕ. СВОЄРІДНІСТЬ ПОГЛЯДІВ І ПОЕТИКИ РІЛЬКЕ. ФІЛОСОФСЬКИЙ ХАРАКТЕР І ХУДОЖНЯ ДОВЕРШЕНІСТЬ ЛІРИКИ ПОЕТА.
аналіз вірша "Орфей, Еврідіка, Гермес" https://www.youtube.com/watch?v=ZMwBH2JXbNM
"Згаси мій зір..." https://www.youtube.com/watch?v=WJ3OubPxj-8

04.05.2022 - 2 урока

ТЕМА УРОКУ: ФЕДЕРІКО ГАРСІА ЛОРКА. ВІХИ ТВОРЧОГО ШЛЯХУ Й ХУДОЖНІ ЗДОБУТКИ. ЖАНРОВЕ РОЗМАЇТТЯ ЛІРИКИ ПОЕТА. ЯСКРАВИ ОБРАЗИ Й СИМВОЛИ У ВІРШАХ "ПРО ЦАРІВНУ МІСЯЦІВНУ", "ГІТАРА"

Федеріко Гарсіа Лорка. Гітара.  https://www.youtube.com/watch?v=9q9X5j-1Pg4

Федеріко Ґарсіа Лорка. Про царівну Місяцівну https://www.youtube.com/watch?

v=3HBTdncz4Ms

Федеріко Гарсіа Лорка. Невірна дружина.https://www.youtube.com/watch?v=YOioi_AkgLI

ТЕМА УРОКУ: АННА АНДРІЇВНА АХМАТОВА. ПОЕМА "РЕКВІЄМ". ЕТАПИ ТВОРЧОСТІ АХМАТОВОЇ. ПРОТЕСТ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА, БІБЛІЙНІ МОТИВИ В ПОЕМІ. ОБРАЗ МАТЕРІ.

Історична казка: Реквієм Анни Ахматової https://www.youtube.com/watch?v=zvuLo98hL7E

інформ. матерал до конспекту: https://uahistory.co/pidruchniki/kovbasenko-world-literature-11-class-2019-standard-level/11.php

10.05.2022

ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛОМ "ЩЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ І ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ"

11.05.2022 - 2 урока
РОЗДІЛ: АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
ТЕМА УРОКУ: РОЗВИТОК ЖАНРУ АНТИУТОПІЇ У ХХ СТОЛІТТІ: ОЗНАКИ ТА ПРЕДСТАВНИКИ. ДЖОРДЖ ОРУЕЛЛ "СКОТОФЕРМА"
інформ. матеріал до конспекту уроку https://uahistory.co/pidruchniki/parashich-world-literature-11-class-2019-standard-level/19.php
дивитись фільм https://www.youtube.com/watch?v=_TP_ZDwimxM

ТЕМА УРОКУ: ОБРАЗ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ В ДИНАМІЦІ. ПОЕТИКА АНТИУТОПІЇ (ФАНТАСТИКА, МОВА, СИМВОЛИ, АЛЕГОРІЇ).

17.05.2022

ПРОБЛЕМА ВІЙНИ ТА МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ ХХ СТОЛІТТЯ
ТЕМА УРОКУ: ЕПІЧНИЙ ТЕАРТ Б. БРЕХТА.  ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ Й ХУДОЖНЯ ПРАКТИКА. БЕРТОЛЬД БРЕХТ "МАТІНКА КУРАЖ ТА ЇЇ ДІТИ" ЗОБРАЖЕННЯ ВІЙНИ ЯК ЗАСОБУ ЗБАГАЧЕННЯ В ДРАМІ.
конспект уроку https://zarlit.com/lesson/11klas_1/32.html

18.05.2022 - 2 урока

ТЕМА УРОКУ: Р.М. НАПИСАННЯ ЕСЕ ЗА П'ЄСОЮ Б.БРЕХТА "МАТІНКА КУРАЖ ТА ЇЇ ДІТИ".

ТЕМА УРОКУ: ГЕНРІХ  БЕЛЬ "ПОДОРОЖНІЙ, КОЛИ ТИ ПРИЙДЕШ У СПА...". ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПИСЬМЕННИКА. ОБРАЗ ШКОЛИ ЯК ХУДОЖНЯ МОДЕЛЬ НАЦИСТСЬКОЇ НІМЕЧЧИНИ. ЗОБРАЖЕННЯ ВІЙНИ З ПОГЛЯДУ ВАЖКО ПОРАНЕНОГО ЮНОГО СОЛДАТА.

24.05.2022

ТЕМА УРОКУ: ПАУЛЬ ЦЕЛАН "ФУГА СМЕРТІ". ВІХИ ЖИТТЯ Й ТВОРЧОСТІ П. ЦЕЛАНА. ПРОВІДНІ МОТИВИ ТА ЇХНЯ РОЛЬ У ТВОРІ. "ФУГА СМЕРТІ" - ОДИН ІЗ НАЙВІДОМІШИХ ТВОРІВ ПРО ГОЛОКОСТ. КЛЮЧОВІ МЕТАФОРИ ("ЧОРНЕ МОЛОКО СВІТАННЯ ", "МОГИЛА В ПОВІТРІ") ЯК ВІДТВОРЕННЯ ЖАХЛИВОЇ РЕАЛЬНОСТІ ОСВЕНЦІМУ.
додатк. інформ. матеріал 

25.05.2022 - 2 урока

ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛАМИ "АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ", "ПРОБЛЕМИ ВІЙНИ ТА МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ ХХ СТОЛІТТЯ"
теми творів - роздумів (на вибір учня):
Чи актуальні питання роману Дж. Оруелла "Скотоферма" сьогодні?
Чи можна вважати образ матінки Кураж пророчною метафорою майбутнього Німеччини ( за драмою Б.Брехта "Матіна Кураж та її діти)?
Чому оповідання Г.Белля має назву "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."?
Чому твір Пауля Целана "Фуга смерті" став емблемою Другої світової війни в поезії?

ТЕМА УРОКУ: ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ У ПРОЗІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ. ЕРНЕСТ МІЛЛЕР ГЕМІНГВЕЙ "СТАРИЙ І МОРЕ". 
ВІХИ ЖИТТЯ Й ТВОРЧОСТІ МИТЦЯ. РЕАЛІСТИЧНИЙ, МІФОЛОГІЧНИЙ І ФІЛОСОФСЬКИЙ ПЛАНИ ПОВІСТІ.




26.05.2022 - 2 урока  за заміною

ТЕМА УРОКУ: СИМВОЛІКА ОБРАЗІВ (РИБА, МОРЕ, РИБАЛКА, ХЛОПЧИК) ОБРАЗ САНТЬЯГО. ОЗНАКИ ПРИТЧІ У ПОВІСТІ.

конспект 



ТЕМА УРОКУ: ГАБРІЕЛЬ ГАРСІЯ МАРКЕС "СТАРИГАН ІЗ КРІЛАМИ".

31.05.2022

ТЕМА УРОКУ: ВІДОБРАЖЕННЯ МОРАЛЬНОЇ ДЕГРАДАЦІЇ ЛЮДСТВА. СИМВОЛІЧНИЙ ЗМІСТ ОБРАЗУ ЯНГОЛА. 

01.06.2022 - 2 урока

ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ - ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ.
ТЕМА УРОКУ:  ПРОВІДНІ ТЕНДЕНЦІЇ В ДРАМАТУРГІЇ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.
ФОРМУВАННЯ "ТЕАТРУ АБСУРДУ". ПРОВІДНІ ОЗНАКИ. ОГЛЯД ЗДОБУТКІВ МИТЦІВ (Дюрренматта, Фріша, Йонеско, Беккета).  ЖАНРОВІ НОВАЦІЇ. ЗНАЧЕННЯ ІРОНІЇ, ГРОТЕСКУ У ТВОРАХ. 
Р.М. УСНО. ПРЕЗЕНТАЦІЇ НА ТЕМУ.


ТЕМА УРОКУ: ПОСТМОДЕРНІЗМ - ОДНЕ ІЗ НАЙКРАЩИХ  ЛІТЕРАТУРНИХ ЯВИЩ ОСТАННІХ ДЕСЯТИЛІТЬ ХХ - ПОЧАТКУ ХХІ СТ.
МИЛОРАД ПАВИЧ "СКЛЯНИЙ РАВЛИК". 

02.06.2022 - 2 урока за заміною
ТЕМА УРОКУ: П.Ч. УМБЕРТО ЕКО "ІМ'Я ТРОЯНДИ"

КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛОМ "ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ - ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ".



07.06.2022 

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ.
ТЕМА УРОКУ: ТАЇР ХАЛІЛОВ "ДО ОСТАНЬОГО ПОДИХУ"

08.06.2022 - 2 УРОКА
ТЕМА УРОКУ: ТЕМА ДЕПОРТАЦІЇ КРИМСЬКИХ ТАТАР ТА СВАВІЛЛЯ ВЛАДИ. ОБРАЗ БЕКІРА - ЛЮДИНИ, КОТРА НІКОЛИ НЕ ЗДАЄТЬСЯ.  ПОЧУТТЯ ГІДНОСТІ ГЕРОЯ, ГЛИБИННИЙ ЗВ'ЯЗОК ЗІ СВОЇМ НАРОДОМ. 

ТЕМА УРОКУ: СТІВЕН ЕДВІН КІНГ "МОРАЛЬ"

10.06.2022

ТЕМА УРОКУ: МАРКУС ЗУЗАК "КРАДІЙКА КНИЖОК" - БЕСТСЕЛЕР СУЧАСНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.



Немає коментарів:

Дописати коментар