Ел.підручник https://pidruchnyk.com.ua/410-svtova-lteratura-kovbasenko-10-klas.html
01.02.2022
Тема урока: РМ (письмово) Написання творчої роботи на тему "Особливості поезії ..."(автор на вибір: Вітмен, Тютчев, Фет)
Д.З.: вивчити вірш напам'ять; прочитати роман Г. Флобера "Пані Боварі", підготувати повідомлення про життя та творчість Г.Флобера.
02.02.2022
ТЕМА УРОКУ: Позакласне читання. П.Меріме "Кармен"
читати http://loveread.ec/view_global.php?id=15124
характеристика головних героїв https://www.arhivinfo.ru/2-75481.html
Тема уроку: Роман ХІХ століття. Густав Флобер "Пані Боварі". Сюжет і композиція роману.
08.02.2022
Тема уроку: Зображення суспільства. Еволюція Емми Боварі.
інформаційний матеріал до уроку
09.02.2022
Тема уроку: Образи обивателів. Об'єктивний стиль Флобера. Психологічні деталі. Боваризм як суспільно-психологічне явище.
конспект: https://zarlit.com/lesson/10klas_3/20.html
https://zarlit.com/lesson/10klas_7/8.html
https://zarlit.com/lesson/10klas_5/7.html
Тема уроку: Федір Михайлович Достоєвський "Злочин і кара"
презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-f-m-dosoevskiy-zlochin-i-kara-215668.html
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=m8pEB2GwOxY
зміст роману https://www.youtube.com/watch?v=C2i-9qTrPck
перевір себе за тестами https://naurok.com.ua/test/fedir-dostoevskiy-zlochin-i-kara-772013.html
15.02.2022
Тема уроку: "Теорія" Раскольнікова, її сутність і проблемність. Система персонажів.
презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-teoriya-raskolnikova-socialni-ta-filosofski-
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=DLpsebqv-nM
характеристика героїв /https://dovidka.biz.ua/zlochin-i-kara-harakteristika-geroyiv/
16.02.2022
Тема уроку: Біблійні мотиви. Особливості індивідуального стилю письменника. Поліфонізм твору.
Ознайомтесь з поданим матеріалом:
https://naurok.com.ua/urok-bibleyski-motivi-y-chislova-simvolika-v-romani-zlochin-i-kara-89032.html
https://zarlit.com/lesson/10klas_5/12.html
Опрацюйте поданий нижче матеріал. Законспектуйте виділені фрагменти.
Перегляньте презентацію про біблійні мотиви у творі https://www.slideshare.net/valentina2017/opu-132108393
Виконайте письмово.
Жанр роману
Ідеї у творі:
філософські (Розвінчання теорії «сильної особистості», «надлюдини»).
соціальні (Засудження соціальної несправедливості, влади грошей).
психологічні (Людина не може виправдовувати свої дії лише соціальними обставинами; багато залежить від її психологічного складу, характеру).
морально-етичні (Навіть благородна мета не може виправдати будь-які засоби, є межа, яку не можна перетинати).
Злочин
Розробка, обґрунтування теорії про «надлюдину»;
подвійне вбивство
Кара
Докори сумління;
страх перед викриттям із боку поліції;
страшні сни, марення;
осуд із боку близьких;
відчуження від людей, самотність;
каторга;
крах ідеї, теорії
Особливості індивідуального стилю письменника
Твори Достоєвського — свідоцтво того, що він поєднував у собі як митець силу геніального психолога, інтелектуальну глибину мислителя та пристрасність публіциста. У творах письменника реалістичні сцени страждань поєднуються з філософською символікою, публіцистичні газетні факти — з фантастикою, логічні абстраговані категорії — з інтуїтивістськими елементами, Достоєвський збагатив жанр реалістичного роману XIX століття новими художніми особливостями. Улюблений метод письменника — зібрати велику кількість своїх героїв в одне місце та змусити розкриватися їх образи у зіткненні почуттів та ідей, ніби без втручання автора-оповідача. Романам Достоєвського був властивий поліфонізм як метод художнього мислення. При цьому досягалось, з одного боку, відчуття численності співбесідників, з іншого — окремість кожного голосу, що вів свою тему самостійно, майже рівноправно з голосом автора. У межах злочинно-авантюрного сюжету поставали глибинні ідеологічні, соціально-філософські проблеми. Самі злочинні сюжети романів Достоєвського несли не просто інформативну функцію, але й, втілюючи об'єктивні закони тогочасного суспільства, відображали художню концепцію Достоєвського, його світогляд. Злочин, як крайній ступінь порушення суспільних норм, відображав трагічну сутність дійсності та соціальні протиріччя. Характери героїв розкривалися переважно у найгостріші моменти, коли все накопичене ними у попередньому житті раптом виливалося у екстраординарний вчинок. Неочікувані, навіть не виправдані спочатку дії персонажів письменник мотивує глибоко прихованими психологічними причинами, наявністю у людській натурі різнобічних взаємовиключних потягів та пристрастей. Незвична динамічність композиції, відчуття катастрофічності того, що діється, драматична напруженість у розвитку конфліктів, експресивність написання виявилися вражаючим художнім відкриттям, що чудово слугувало меті відображення найскладніших морально-психологічних та соціально-філософських проблем. Достоєвський зумів передати у художніх образах не тільки потік подій, людських доль, духовну боротьбу, але і трагічні конфлікти у духовному житті суспільства. У своїх інтелектуальних романах Достоєвський майстерно малював найгостріші поєдинки думок, трагічних зіткнень ідей та світоглядів. Улюблена письменником форма сповіді героїв, що проявлялася у діалозі з духовним противником, досягала нещадної відвертості, виявляла трагічну діалектику глибинних почуттів та думок персонажів.
Фото робіт надішліть для оцінювання
Тема уроку: Контрольна робота за розділом "Роман ХІХ століття"
Завдання на урок:
Написати твір за прочитаним романом (на вибір: роман Достоєвського "Злочин і кара" або Флобера "Пані Боварі")
Фото робіт надішліть для оцінювання
15.03.2022 ТЕМА УРОКУ: Шарль Бодлер "Квіти зла". Образи, символи , особливості поетичної мови у віршах.
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=WpCXonWh-Ao
Образи, символи https://zarlit.com/lesson/10klas_3/26 Д.З. вивчити вірш "Альбатрос"
15.03.2022 ТЕМА УРОКУ: Шарль Бодлер "Квіти зла". Образи, символи , особливості поетичної мови у віршах.
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=WpCXonWh-Ao
Образи, символи https://zarlit.com/lesson/10klas_3/26 Д.З. вивчити вірш "Альбатрос"
16.03.2022 - 2 уроки за розкладомТема уроку: Поль Верлен. Зображення пейзажів природи і душі в "Осінній пісні"
Тема уроку: Артюр Рембо. "Голосівки", "Моя циганарія". Художнє новаторство А.Рембо. презентація https://vseosvita.ua/library/artur-rembo-golosivki-moa-bogema-hudozne-novatorstvo-poeta-125144.html
22.03.2022 Тема уроку: Зміни в драматургії на межі ХІХ-ХХ століть. Моріс Метерлінк "Синій птах"експрес урок: https://www.youtube.com/watch?v=FvPYNisVeBU
23.03.2022 - 2 урока за розкладом
Тема уроку: Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв'язків у драмі-феєрії "Синій птах". Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики.конспект уроку: https://naurok.com.ua/urok-ideya-oduhotvorennya-zhittya-y-vidnovlennya-vtrachenih-zv-yazkiv-u-drami-feeri-m-meterlinka-siniy-ptah-118595.htmlПеревір себе:
Д.З.: Дібрати цитати для характеристики образівТЕМА УРОКУ: СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ. ПАОЛО КОЄЛЬО "АЛХІМІК"
презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-paulo-koelyo-biografiya-alhimik-170836.html
конспект уроку: https://naurok.com.ua/paolo-koelyo-alhimik-znachennya-tvorchosti-p-koelyo-dlya-suchasnosti-motivi-y-obrazi-svitovo-kulturi-u-tvori-178696.ht
аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=R0QO1mpYtpg
29.03.2022
ТЕМА УРОКУ: СИСТЕМА ОБРАЗІВ : ПАСТУХ САНТЬЯГО, АЛХІМІК. МОТИВИ Й ОБРАЗИ СВІТОВОЇ КУЛЬТУРИ У ТВОРІ. ОЗНАКИ РОМАНУ-ПРИТЧІ.
презентація до уроку: https://vseosvita.ua/library/urok-prezentacia-posuki-sensu-butta-v-romani-pkoeljo-alhimik-147150.html
тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/paulo-koelyo-alhimik-6603.html
30.03.2022 - два уроки
ТЕМА УРОКУ: П.Ч. ЦИКЛ ТВОРІВ СЬЮ ТАУНСЕНД ПРО АДРІАНА МОУЛА. ЕВОЛЮЦІЯ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ, ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРУ Й ЦІННОСТЕЙ. АВТОРСЬКА ІРОНІЯ. ЖАНР ЩОДЕННИКА.
експрес урок: https://dovidka.biz.ua/ta-mniy-schodennik-adr-ana-moula-anal-z/
конспект уроку: https://naurok.com.ua/cikl-tvoriv-syu-tacnsend-pro-adriana-moula-178695.html
додатковий інформаційний матеріал до уроку: https://dovidka.biz.ua/ta-mniy-schodennik-adr-ana-moula-anal-z/
ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛОМ "СУЧАНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ"
тестові завдання: https://drive.google.com/file/d/1UwBnDGnZzM1MFImxXTePARFdL3iF0dfN/view?usp=sharing
ТЕМА УРОКУ: СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ. ПАОЛО КОЄЛЬО "АЛХІМІК"
презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-paulo-koelyo-biografiya-alhimik-170836.html
конспект уроку: https://naurok.com.ua/paolo-koelyo-alhimik-znachennya-tvorchosti-p-koelyo-dlya-suchasnosti-motivi-y-obrazi-svitovo-kulturi-u-tvori-178696.ht
аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=R0QO1mpYtpg
29.03.2022
ТЕМА УРОКУ: СИСТЕМА ОБРАЗІВ : ПАСТУХ САНТЬЯГО, АЛХІМІК. МОТИВИ Й ОБРАЗИ СВІТОВОЇ КУЛЬТУРИ У ТВОРІ. ОЗНАКИ РОМАНУ-ПРИТЧІ.
презентація до уроку: https://vseosvita.ua/library/urok-prezentacia-posuki-sensu-butta-v-romani-pkoeljo-alhimik-147150.html
тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/paulo-koelyo-alhimik-6603.html
30.03.2022 - два уроки
ТЕМА УРОКУ: П.Ч. ЦИКЛ ТВОРІВ СЬЮ ТАУНСЕНД ПРО АДРІАНА МОУЛА. ЕВОЛЮЦІЯ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ, ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРУ Й ЦІННОСТЕЙ. АВТОРСЬКА ІРОНІЯ. ЖАНР ЩОДЕННИКА.
експрес урок: https://dovidka.biz.ua/ta-mniy-schodennik-adr-ana-moula-anal-z/
конспект уроку: https://naurok.com.ua/cikl-tvoriv-syu-tacnsend-pro-adriana-moula-178695.html
додатковий інформаційний матеріал до уроку: https://dovidka.biz.ua/ta-mniy-schodennik-adr-ana-moula-anal-z/
ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛОМ "СУЧАНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ"
тестові завдання: https://drive.google.com/file/d/1UwBnDGnZzM1MFImxXTePARFdL3iF0dfN/view?usp=sharing
05.04.2022
ПІДРУЧНИК 11 КЛАС https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html
ТЕМА УРОКУ: НІМЕЦЬКЕ ПРОСВІТНИЦТВО ТА ЙОГО ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ЄВРОПИ. Й.В.ГЕТЕ "ФАУСТ"
презентація https://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-z-zarubizhno-literaturi-na-temu-svitova-velich-y-v-gete-152842.html
06.04.2022 - 2 уроки
ТЕМА УРОКУ: Р.М. РОЗГОРНУТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛІТЕРАТУРНОГО ГЕРОЯ. ОБРАЗ ФАУСТА ЯК УТІЛЕННЯ ДИНАМІЗМУ НОВОЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ. ПОШУКИ СЕНСУ БУТТЯ Й ПРИЗНАЧЕННЯ ЛЮДИНИ.
конспект уроку: https://naurok.com.ua/obraz-fausta-yak-utilennya-dinamizmu-novo-evropeysko-civilizaci-poshuki-sensu-buttya-i-priznachennya-lyudini-117934.html
інформ. матеріал до теми уроку: https://moyaosvita.com.ua/literatura/obraz-i-xarakteristika-fausta/
ТЕМА УРОКУ: ОПОЗИЦІЯ ФАУСТ - МЕФІСТОФЕЛЬ. ФАУСТ - МАРГАРИТА. ЖАНРОВА СВОЄРІДНІСТЬ ТВОРУ.
конспект уроку: https://naurok.com.ua/opoziciya-faust-mefistofel-faust-i-margarita-zhanrova-svoeridnist-tvoru-197445.html
тестові завдання https://drive.google.com/file/d/1m0dtmsRGiIHDbto1JlKd06uPsIZ8s3i9/view?usp=sharing
тестові завдання по твору: https://drive.google.com/file/d/1loRy9NrK75l9Ux5qcMP1OE3ZfHstfAdt/view?usp=sharing
12.04.2022
ТЕМА УРОКУ: МОДЕРНІСТСЬКА ПРОЗА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. ФРАНЦ КАФКА "ПЕРЕВТІЛЕННЯ". ЖИТТЯ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ Ф.КАФКИ. ЗОБРАЖЕННЯ ВІДЧУЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В НОВЕЛІ "ПЕРВТІЛЕННЯ".
презентація https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/modernistska-proza-na-pochatku-st.html
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=T1m7esPVDYw
конспект уроку https://naurok.com.ua/modernistska-proza-pochatku-hh-st-zagalna-harakteristika-197446.html
аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=zGqi95dAW-s
фільм https://www.youtube.com/watch?v=jDvqgAuZZy0
13.04.2022 - 2 уроки
ТЕМА УРОКУ: ЗОБРАЖЕННЯ ВІДЧУЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В НОВЕЛІ "ПЕРЕВТІЛЕННЯ". ОБРАЗ ГРЕГОРА ЗАМЗИ. ХАРАКТЕРНІ РИСИ СТИЛЮ Ф.КАФКИ, ПОЄДНАННЯ РЕАЛІСТИЧНИХ І МІФОЛОГІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ У ГРОТЕСКНОМУ СВІТІ.
конспект уроку https://naurok.com.ua/zobrazhennya-tragedi-vidchuzhenosti-v-noveli-f-kafki-perevtilennya-213051.html
конспект уроку https://zarlit.com/lesson/11klas_3/17.html
ТЕМА УРОКУ: П.Ч. ФРАНЦ КАФКА. ПРИТЧІ.
притчі https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8210
Д.З. прочитатаи "Майстер і Маргарита" М.Булгакова
аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=bU9iuIC2cDs
19.04.2022
ТЕМА УРОКУ: М.О.БУЛГАКОВ "МАЙСТЕР І МАРГАРИТА". ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ М.БУЛГАКОВА
презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhittya-i-tvorchist-m-bulgakova-103117.html
конспект уроку https://vseosvita.ua/library/mihajlo-bulgakov-zittevij-i-tvorcij-slah-mbulgakov-i-ukraina-258284.html
додатки https://edufuture.biz/index.php?title
аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=3YwgJ8FbMu0
20.04.2022 - 2 урока за розкладом
ТЕМА УРОКУ: ОСОБЛИВОСТІ КОМПОЗИЦІЇ (РОМАН У РОМАНІ) ТА ОПОВІДНОЇ СТРУКТУРИ. ВЗАЄМОДІЯ ТРЬОХ СВІТІВ У ТВОРІ: СВІТ РАДЯНСЬКОЇ ДІЙСНОСТІ, БІБЛІЙНОЇ ДАВНИНИ ТА ФАНТАСТИЧНОЇ "ДИЯВОЛІАДИ".
презентація до уроку https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-romanu-mo-bulgakova-majster-i-margarita-119529.html
конспект уроку https://zarlit.com/lesson/11klas_1/26.html
додатк. матеріал до урокуhttps://www.ukrlib.com.ua/tvory-zl/printit.php?tid=6178
ТЕМА УРОКУ: ТРАГІЗМ ДОЛІ МИТЦЯ. ПРОБЛЕМИ КОХАННЯ Й ТВОРЧОСТІ. ЗАСОБИ КОМІЧНОГО Й ТРАГІЧНОГО.
конспект уроку https://vseosvita.ua/library/problemi-kohanna-i-tvorcosti-tragizm-doli-mitca-v-romani-m-bulgakova-majster-i-margarita-189117.html
додатк. матеріал до теми https://www.schoollife.org.ua/tema-trahizm-doli-myttsya-majstra-utverdzhennya-syly-tvorchosti-j-kohannya-v-doli-herojiv-romanu-myhajla-bulhakova-majster-i-marharyta-11-klas-zarubizhna-literatura/
https://www.ukrlib.com.ua/tvory-zl/printit.php?tid=6205
https://fable.in.ua/tvorchist-i-koxannya-v-romani-m-bulgakova-majster-ta-margarita/
26.04.2022
ТЕМА УРОКУ: Р.М. НАПИСАННЯ ЕСЕ ДИСКУСІЙНОГО ХАРАКТЕРУ ЗА РОМАНОМ "МАЙСТЕР І МАРГАРИТА"
27.04.2022 - 2 урока
ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛАМИ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ", "МОДЕРНІЗМ".
тестові завдання https://drive.google.com/file/d/1HeT9V6Q2XJrTTLszyvI88KY1_W7EKSXv/view?usp=sharing
ТЕМА УРОКУ: ЩЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.
ГІОМ АПОЛЛІНЕР "ЗАРІЗАНА ГОЛУБКА", "МІСТ МІРАБО". Г.АПОЛЛІНЕР - ПОЕТ АВАНГАРДИСТ. ВЕРЛІБР У ТВОРЧОСТІ ПОЕТА.
експрес урок "Міст Мірабо" https://www.youtube.com/watch?v=1w8Ph5OuKk0аналіз вірша "Міст Мірабо" https://www.youtube.com/watch?v=qMRnSHTJ-PIконспект уроку https://naurok.com.ua/urok-giyo-mapollin-r-tema-kohannya-u-virshi-mist-mirabo-134017.html
03.05.2022ТЕМА УРОКУ: РАЙНЕР МАРІЄ РІЛЬКЕ. СВОЄРІДНІСТЬ ПОГЛЯДІВ І ПОЕТИКИ РІЛЬКЕ. ФІЛОСОФСЬКИЙ ХАРАКТЕР І ХУДОЖНЯ ДОВЕРШЕНІСТЬ ЛІРИКИ ПОЕТА.аналіз вірша "Орфей, Еврідіка, Гермес" https://www.youtube.com/watch?v=ZMwBH2JXbNM"Згаси мій зір..." https://www.youtube.com/watch?v=WJ3OubPxj-8
04.05.2022 - 2 урока
ТЕМА УРОКУ: ФЕДЕРІКО ГАРСІА ЛОРКА. ВІХИ ТВОРЧОГО ШЛЯХУ Й ХУДОЖНІ ЗДОБУТКИ. ЖАНРОВЕ РОЗМАЇТТЯ ЛІРИКИ ПОЕТА. ЯСКРАВИ ОБРАЗИ Й СИМВОЛИ У ВІРШАХ "ПРО ЦАРІВНУ МІСЯЦІВНУ", "ГІТАРА"
05.04.2022
ПІДРУЧНИК 11 КЛАС https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html
ТЕМА УРОКУ: НІМЕЦЬКЕ ПРОСВІТНИЦТВО ТА ЙОГО ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ЄВРОПИ. Й.В.ГЕТЕ "ФАУСТ"
презентація https://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-z-zarubizhno-literaturi-na-temu-svitova-velich-y-v-gete-152842.html
06.04.2022 - 2 уроки
ТЕМА УРОКУ: Р.М. РОЗГОРНУТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛІТЕРАТУРНОГО ГЕРОЯ. ОБРАЗ ФАУСТА ЯК УТІЛЕННЯ ДИНАМІЗМУ НОВОЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ. ПОШУКИ СЕНСУ БУТТЯ Й ПРИЗНАЧЕННЯ ЛЮДИНИ.
конспект уроку: https://naurok.com.ua/obraz-fausta-yak-utilennya-dinamizmu-novo-evropeysko-civilizaci-poshuki-sensu-buttya-i-priznachennya-lyudini-117934.html
інформ. матеріал до теми уроку: https://moyaosvita.com.ua/literatura/obraz-i-xarakteristika-fausta/
ТЕМА УРОКУ: ОПОЗИЦІЯ ФАУСТ - МЕФІСТОФЕЛЬ. ФАУСТ - МАРГАРИТА. ЖАНРОВА СВОЄРІДНІСТЬ ТВОРУ.
конспект уроку: https://naurok.com.ua/opoziciya-faust-mefistofel-faust-i-margarita-zhanrova-svoeridnist-tvoru-197445.html
тестові завдання https://drive.google.com/file/d/1m0dtmsRGiIHDbto1JlKd06uPsIZ8s3i9/view?usp=sharing
тестові завдання по твору: https://drive.google.com/file/d/1loRy9NrK75l9Ux5qcMP1OE3ZfHstfAdt/view?usp=sharing
12.04.2022
ТЕМА УРОКУ: МОДЕРНІСТСЬКА ПРОЗА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. ФРАНЦ КАФКА "ПЕРЕВТІЛЕННЯ". ЖИТТЯ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ Ф.КАФКИ. ЗОБРАЖЕННЯ ВІДЧУЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В НОВЕЛІ "ПЕРВТІЛЕННЯ".
презентація https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/modernistska-proza-na-pochatku-st.html
експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=T1m7esPVDYw
конспект уроку https://naurok.com.ua/modernistska-proza-pochatku-hh-st-zagalna-harakteristika-197446.html
аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=zGqi95dAW-s
фільм https://www.youtube.com/watch?v=jDvqgAuZZy0
13.04.2022 - 2 уроки
ТЕМА УРОКУ: ЗОБРАЖЕННЯ ВІДЧУЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В НОВЕЛІ "ПЕРЕВТІЛЕННЯ". ОБРАЗ ГРЕГОРА ЗАМЗИ. ХАРАКТЕРНІ РИСИ СТИЛЮ Ф.КАФКИ, ПОЄДНАННЯ РЕАЛІСТИЧНИХ І МІФОЛОГІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ У ГРОТЕСКНОМУ СВІТІ.
конспект уроку https://naurok.com.ua/zobrazhennya-tragedi-vidchuzhenosti-v-noveli-f-kafki-perevtilennya-213051.html
конспект уроку https://zarlit.com/lesson/11klas_3/17.html
ТЕМА УРОКУ: П.Ч. ФРАНЦ КАФКА. ПРИТЧІ.
притчі https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8210
Д.З. прочитатаи "Майстер і Маргарита" М.Булгакова
аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=bU9iuIC2cDs
19.04.2022
ТЕМА УРОКУ: М.О.БУЛГАКОВ "МАЙСТЕР І МАРГАРИТА". ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ М.БУЛГАКОВА
презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhittya-i-tvorchist-m-bulgakova-103117.html
конспект уроку https://vseosvita.ua/library/mihajlo-bulgakov-zittevij-i-tvorcij-slah-mbulgakov-i-ukraina-258284.html
додатки https://edufuture.biz/index.php?title
аудиокнига https://www.youtube.com/watch?v=3YwgJ8FbMu0
20.04.2022 - 2 урока за розкладом
ТЕМА УРОКУ: ОСОБЛИВОСТІ КОМПОЗИЦІЇ (РОМАН У РОМАНІ) ТА ОПОВІДНОЇ СТРУКТУРИ. ВЗАЄМОДІЯ ТРЬОХ СВІТІВ У ТВОРІ: СВІТ РАДЯНСЬКОЇ ДІЙСНОСТІ, БІБЛІЙНОЇ ДАВНИНИ ТА ФАНТАСТИЧНОЇ "ДИЯВОЛІАДИ".
презентація до уроку https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-romanu-mo-bulgakova-majster-i-margarita-119529.html
конспект уроку https://zarlit.com/lesson/11klas_1/26.html
додатк. матеріал до урокуhttps://www.ukrlib.com.ua/tvory-zl/printit.php?tid=6178
ТЕМА УРОКУ: ТРАГІЗМ ДОЛІ МИТЦЯ. ПРОБЛЕМИ КОХАННЯ Й ТВОРЧОСТІ. ЗАСОБИ КОМІЧНОГО Й ТРАГІЧНОГО.
конспект уроку https://vseosvita.ua/library/problemi-kohanna-i-tvorcosti-tragizm-doli-mitca-v-romani-m-bulgakova-majster-i-margarita-189117.html
додатк. матеріал до теми https://www.schoollife.org.ua/tema-trahizm-doli-myttsya-majstra-utverdzhennya-syly-tvorchosti-j-kohannya-v-doli-herojiv-romanu-myhajla-bulhakova-majster-i-marharyta-11-klas-zarubizhna-literatura/
https://www.ukrlib.com.ua/tvory-zl/printit.php?tid=6205
https://fable.in.ua/tvorchist-i-koxannya-v-romani-m-bulgakova-majster-ta-margarita/
26.04.2022
ТЕМА УРОКУ: Р.М. НАПИСАННЯ ЕСЕ ДИСКУСІЙНОГО ХАРАКТЕРУ ЗА РОМАНОМ "МАЙСТЕР І МАРГАРИТА"
27.04.2022 - 2 урока
ТЕМА УРОКУ: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РОЗДІЛАМИ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ", "МОДЕРНІЗМ".
тестові завдання https://drive.google.com/file/d/1HeT9V6Q2XJrTTLszyvI88KY1_W7EKSXv/view?usp=sharing
ТЕМА УРОКУ: ЩЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.
ГІОМ АПОЛЛІНЕР "ЗАРІЗАНА ГОЛУБКА", "МІСТ МІРАБО". Г.АПОЛЛІНЕР - ПОЕТ АВАНГАРДИСТ. ВЕРЛІБР У ТВОРЧОСТІ ПОЕТА.
Немає коментарів:
Дописати коментар